دانلود ویدیو آموزش Add user in AD به زبان فارسی
دانلود ویدیو آموزش Add user in AD به زبان فارسی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

در کنسول Active Directory Users And Computers یک Container وجود دارد که Users نامیده می شود و شامل دو اکانت کاربر توکار به نام های Administrator و Guest می باشد.

به هر یک از این اکانت های توکار حقوق و مجوزهایی به طور خودکار اختصاص داده می شود. اکانت Administrator هنگامی که شما یک ویندوز سرور 2008 عضوز سرور را نصب می کنید ،

به شکل محلی ساخته می شود و یا در هنگامی که یک کامپیوتر ویندز سرور 2008 که اولین سرور در دامین اکتیو دایرکتوری است را نصب می کنید ، در اکتیو دایرکتوری ساخته می شود

 

اکانت Administrator نمی تواند حذف شود و یا از گروه Administrators برداشته شود ولی آن می تواند برای اهداف امنیتی غیرفعال شود و یا تغییر نام داده شود . باید توجه کرد که اگر این اکانت غیرفعال باشد و سرور از طریق Safe Mode بوت شود ، هنوز هم می توان از این اکانت استفاده کرد.

اکانت Guest به کسانی که یک اکانت واحدی درون اکتیو دایرکتوری برای ورود به دامین را ندارند به شکل محدودی اجازه دسترسی به منابع را می دهد. این اکانت به شکل پیش فرض غیرفعال می باشد،ولی شما می توانید آن را فعال نمایید .

این اکانت می تواند از یک پسورد خالی استفاده کند ولی پیشنهاد می شود که به آن پسورد اختصاص دهید و از آن برای محیط هایی که دارای امنیت پایینی هستند استفاده کنید.

 

Administrator کنترل کاملی بر روی دامین دارد و می تواند برای دیگر کاربران و گروه ها حقوق کاربری و کنترل دسترسی را تعیین کند.Administrator  عضو گروه های زیر می باشد :

 

1- Administrators

2- Domain Admins

3- Enterprise Admins

4- Group Policy Creator Owners

5- Schema Admins

 

 

حجم فایل  :     9  MB

نوع فایل    :      winrar

 

 لینک مستقیم

 

 

 

 

 نظررررررررررررررررررررررررر یادتون نرهههههههههههههههههه

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: